De knop voor leesbeveiliging bevind zich in het correspondentie
overzicht bij relaties, bedrijven, projecten en medewerkers |
Leesbeveiliging voor documenten
Door
leesbeveiliging in te stellen kunt u voor een bepaald document voorkomen dat
het gelezen kan worden door niet geautoriseerde medewerkers. Klik hiervoor in
het correspondentie overzicht op de knop bij 3 nadat u met de cursor op het
bewuste document bent gaan staan. In het scherm ‘Beveiliging correspondentie’
kunt u met knoppen 1 en 2 groepen en personen toevoegen die geautoriseerd zijn
voor het document.
Let op!
Wanneer niemand geautoriseerd is (de
standaardinstelling) is het document niet
beveiligd en kan het dus door iedereen
gelezen worden.
Wanneer u
alleen uzelf als geautoriseerd lezer toevoegt (zoals in plaatje hieronder
‘administrator’) bent u de enige die het document mag lezen. Om leesbeveiliging
in te stellen moet u wel de maker van het document zijn.
De user die de brief gemaakt heeft kan
de brief altijd openen ongeacht de instellingen die bij beveiliging gekozen
zijn!