Besprekingsverslagen maken

Besprekingsverslagen zijn documenten die (in tegenstelling tot gewone correspondentie) aan meer dan één bedrijf, project of contactpersoon gekoppeld kunnen worden. Hierdoor kunt u zelf kiezen op welke plaatsen het document in het correspondentieoverzicht moet verschijnen. Wanneer u het besprekingsverslag aan één of meer medewerkers koppelt wordt het document automatisch geopend wanneer deze medewerkers de eerst volgende keer het programma opstarten.

 

Voor een nieuw besprekingsverslag gaat u naar (Hoofdmenu)->Beheer->Extra Tools -> Besprekingsverslag maken. U kiest achtereenvolgens welke bedrijven, relaties, projecten en medewerkers u het verslag aan wilt koppelen en voert in.

Het verslag is hierna in alle relevante correspondentieoverzichten te zien.

 

 

Hier selecteert u een bedrijf door bij 1 een bedrijf te kiezen. Klik dan op doorgaan.

Besprekingsverslagen

1

Wanneer u hier een bedrijf selecteert komt het automatisch in de lijst eronder te staan.

2

Met deze knop gaat u verder naar de volgende stap.

3

Verwijder hiermee eventueel een in het lijstje geselecteerd bedrijf.

 

 

Hier zijn 2 projecten geselecteerd.

 

Tot slot nog een paar medewerkers die het verslag moeten lezen. Klik op doorgaan om in te voeren.