|
Besprekingsverslagen maken
Besprekingsverslagen
zijn documenten die (in tegenstelling tot gewone correspondentie) aan meer dan
één bedrijf, project of contactpersoon gekoppeld kunnen worden. Hierdoor kunt u
zelf kiezen op welke plaatsen het document in het correspondentieoverzicht moet
verschijnen. Wanneer u het besprekingsverslag aan één of meer medewerkers
koppelt wordt het document automatisch geopend wanneer deze medewerkers de
eerst volgende keer het programma opstarten.
Voor een
nieuw besprekingsverslag gaat u naar (Hoofdmenu)->Beheer->Extra Tools
-> Besprekingsverslag maken. U kiest achtereenvolgens welke bedrijven, relaties,
projecten en medewerkers u het verslag aan wilt koppelen en voert in.
Het verslag
is hierna in alle relevante correspondentieoverzichten te zien.
Hier
selecteert u een bedrijf door bij 1 een bedrijf te kiezen. Klik dan op
doorgaan.
Besprekingsverslagen |
|
1 |
Wanneer u
hier een bedrijf selecteert komt het automatisch in de lijst eronder te
staan. |
2 |
Met deze
knop gaat u verder naar de volgende stap. |
3 |
Verwijder
hiermee eventueel een in het lijstje geselecteerd bedrijf. |
Hier zijn 2
projecten geselecteerd.
Tot slot
nog een paar medewerkers die het verslag moeten lezen. Klik op doorgaan om in
te voeren.